woensdag 1 mei 2013



Hallo bloglezers en lezeressen,
Vandaag wil ik weer eens iets met jullie delen.
Dit schattige doosje vond ik ergens en heb er mijn eigen draai aangegeven.
Met zacht blauw papier en donkerblauwe inkt en lint.
Ook een ovale pons heb ik erbij gebruikt.
Het motiefje er overheen is een stampin around wheel.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Ik hoor het graag.



Ook deze kaart is een bijzondere. Door een aparte manier van vouwen is achterin (en ook voorin trouwens) een zakje ontstaan waar een cadeaukaart in kan.
De Hearts A Flutter doet het hier goed op. Ook weer een ovale pons, dit keer scalloped.
Kijk weer uit naar meerdere creaties. Tot horens!


2 opmerkingen:

  1. mooi e kaart Jose en ook de kado verpakking is er mooi fijn weekend Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die José, Meis doe je niks meer aan je blog? Te druk met andere dingen.....
    Het enigste wat ik vervelend vind dat je steeds een soort code in moet vullen als je wilt reageren en dat gaat bij dit kippige mens weleens verkeerd.
    Leuk model kaartje heb je gemaakt.
    Hoop dat het nu lukt, want ik heb het weleens eerder geprobeerd en dacht toen....laat maar!
    Tot morgen en de groetjes aan Jaap. Lida

    BeantwoordenVerwijderen