maandag 15 april 2013

Hallo lieve lezers,

Al weer eventjes geleden dat ik een post gemaakt heb. We zijn ook erg druk hier want onze dochter heeft de sleutels van haar huisje gekregen. Toch maar even een berichtje en een kaartje.


Een zoete kaart, zou voor Valentijn kunnen zijn.
Hij is gemaakt met de stempelsets Hearts a Flutter en You Are Loved. Ook het Wheel Love Blossoms is gebruikt. De kleur van de stempelinkt is Melon Mambo en het cardstock is Pink Pirouette.
Verder nog een lintje in de kleur Crumb Cake. Dit lint is inderdaad net zijde zoals de catalogus zegt.
Ik vind hem er schattig uit zien. Ik hoor graag een andere mening.









Ook nog een paar series ATC's gemaakt. Tenslotte is het aanstaande zondag ATC-dag in 't Harde. Ik ga er ieder jaar heen met een vriendin. Er is hier veel materiaal gebruikt dat ik even niet ga beschrijven. Als je het erg graag wilt weten hoor ik het wel.
Dar was het weer voor deze keer. Tot ziens/horens.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten