woensdag 20 februari 2013



Hallo allemaal,

Hier is weer een berichtje van mij.
Iets wat ik ook al jaren doe is ATC's maken.
Een ATC is een kaartje op creditcard formaat, 3,5 inch bij 2,5 inch.
Dat versier je naar eigen idee, alles mag niets moet.
ATC betekent Artist Trading Card. Dat betekent dat de artist (jij en ik) zelf verzint wat er op het kaartje komt.
Alles mag en niets moet hierbij. Dus laat je fantasie de vrije loop.
Natuurlijk is bij een ATC alles wel een stuk kleiner dan op een wenskaart.
De kaartjes op de foto heb ik helemaal met Stampin' Up! producten gemaakt.
Gebruikt is hier:
Cardstock: Daffodil Delight, Wisteria Whisper en Real Red.
Stempels: Pretty Petites, Papaya Collage en Four Frames.
Ponsen: Petite Curly Label en Decorative Label.
Inkt: Old Olive, Wisteria Whisper en Real Red.
Als je interesse hebt om ook ATC kaartjes te leren maken kun je contact met me opnemen.
Laat ook gerust een berichtje achter.

1 opmerking:

  1. Ik heb ook jaren lang atc-tjes gemaakt. Leuk om een bepaalde periode te doen en toen die stempels weer weg gedaan. Ik weet wat ik verkeerd had gedaan. Ik had een g bij stampin ( g) gedaan en misschien daar door lukte het niet om contact te krijgen. Was je avondje bij Carla leuk. Ik zou persoonlijk de kaartjes iets meer achtergrond geven. Maar wie ben ik? We gaan nog weleens samen wat doen en dan kan ik ook bij jou wat bestellen.
    gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen