zondag 24 februari 2013



Hallo allemaal,

In de ban van de ATC's ben ik gelijk maar even doorgegaan, ik heb er toch nog een heleboel nodig.
Deze heb ik met een combinatie van artikelen gemaakt, SU en eigen voorraad.
Ik zal weer een opsomming geven van de materialen die ik heb gebruikt voor het geval je iets ziet wat je zou willen hebben.
Cardstock:
Pacific Point
Tempting Turquoise
Lucky Limenade
Daffodil Delight
Wisteria Wonder
Whisper White
De stempel is de tak van Papaya Collage.
Verder heb ik de Itty Bitty Banners stempels gebruikt met de framelits Bitty Framelits.
De kleine bloemetjes in de takken komen uit mijn eigen materialen.Ik hoop dat jullie ze leuk vinden en laat gerust een reactie achter.
Tot schrijfs maar weer!


3 opmerkingen:

  1. Ha die José, Wat een mooie stempel is dit. Een leuk kaartje ATC geworden door zijn eenvoud. Heb jij nog ATC kaartjes nodig? Tot maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Makkelijk zo'n goede hulp man erbij. Krijg je alles in een pakket?
    Gezellige zondag. Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen