dinsdag 19 februari 2013

Zo, dat is gebeurd. De bestelling is de deur uit. Nu maar afwachten wanneer de artikelen binnen komen. Ik hoorde al van een week, terwijl het anders maar 3 dagen is.
Maar ja, het is natuurlijk een drukke tijd, de Sale-a-Bration tijd.
Wie wil er nu geen gratis artikelen krijgen!
Zelf heb ik natuurlijk ook weer een en ander besteld.
Wat is nieuwe spullen bestellen toch leuk!
Dus nu is het wachten en daar ben ik echt slecht in.
Maar meestal gaat de tijd snel voorbij.
Voor je het weet staat de man van UPS voor de deur.
Fijne week verder.

2 opmerkingen:

  1. spannend ik heb moeite met wachten
    ja wie niet groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heeft inderdaad iedereen Hennie! Er zijn er al meer die zeggen: wanneer komt het? Nog heel even geduld. Volgens UPC komt de bestelling maandag in de loop van de dag. Als ik dan alles heb gesorteerd krijg je een mailtje.

    BeantwoordenVerwijderen