donderdag 7 maart 2013




Goedemorgen,

Voor dit kaartje ben ik geïnspireerd door onze upline in Engeland, Michelle.
Het model in ieder geval dan.
Ik weet dat ik vroeger vaker afwijkende modellen maakte en toen ik dit zag dacht ik: hoera, weer eens iets anders als recht toe, recht aan.
Natuurlijk krijgen jullie van mij weer een lijst van gebruikte artikelen.
Cardstock: Crumb Cake.
Designer Paper: Print Poetry.
Stempels: Four Seasons (hostess set).
Lint: Striped Organdy Ribbon in de kleur Old Olive.
Button: Uit de Brights serie.
Inkt: Old Olive en Rose Red.
Stampin Writer Markers.
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden. Laat me even iets horen.

Tot horens/ziens.

2 opmerkingen:

  1. In het echt is deze kaart nog mooier. Mooie materialen van Stampin-Up. Je nieuwsbrief niet ontvangen. Waar moet ik me daarvoor aanmelden?
    Tot de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je moet doorscrollen naar de onderkant van de pagina, daar kun je je e-mailadres invullen.

      Verwijderen