dinsdag 19 maart 2013



Hallo allemaal,

Eindelijk weer enkele projecten gemaakt. Hier zie je een kaartje met bijpassend envelopje. Het leuke stippeltjes papier is van een blok genaamd Designer Paper Series Stacks en ik heb de Brights gebruikt. De inkt is de kleur Old Olive.
Verder Cardstock Whisper White, een pons: Dcorative Label en de stempelsets Papaya Collage voor de vlinder en Bloomin' Marvelous van de Sale-a-Bration. Wat jammer dat de Sale-a-Bration is afgelopen!
Ik denk dat er nog wel veel mensen zijn die denken: had ik dat of dat artikel maar uit de folder.



Het volgende project is een doosje waar precies een pakje papieren zakdoekjes in past. Het papier is de serie Sycamore Street, ook weer uit de Sale-a-Bration folder. Ik heb hier Cardstock Daffodil Delight en Old Olive gebruikt, en natuurlijk Whisper White om te stempelen. De stempels zijn ook uit Bloomin' Marvelous. De inkt zijn de kleuren Basic Grey en Old Olive.




Nog een leuke kaart. Deze is mooi van eenvoud en gemaakt van Cardstock Real Red en Whisper White. De inkt is Basic Grey.
Verder de stempelset Perfect Postage. Het is lint is Stitched Grosgrain in Real Red en twee ponsen t.w. 1 3/8 Square en scallop Square. De laatste heb ik in 4 delen geknipt en onder het Whisper White geplakt.

Dat was weer even een update. Was ook wel hard nodig. Ik hoop dat jullie het leuk hebben gevonden, laat het me weten.


 



2 opmerkingen:

  1. Hallo Jose ze zijn weer erg mooi hoor en leuk dat doosje voor zakdoekjes mijn complimenten
    en het was zaterdag weer erg gezellig groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dezelfde enveloppe als in de kaart verwerkt.
    Die rode kaart vind ik ook ontzettend leuk.
    Succes verder. Ik heb net een behoorlijke bestelling gedaan en ben benieuwd naar mijn spullen.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen