donderdag 4 april 2013




Hallo allemaal,

Het is al weer enkele dagen geleden dat ik een bericht stuurde.
Deze keer laat ik een aantal ATC's (Artist Trading Cards) zien die ik met Stampin' Up! artikelen gemaakt heb. Als je niet weet wat ATC betekent stuur me dan een berichtje.
Ik heb hier een techniek gebruikt met doorkijkjes.
Natuurlijk is er ook bij gestempeld.
De bovenste serie is met de Cardstock kleuren zijn Basfull Blue, Pretty in Pink en Old Olive. En natuurlijk Whisper White.
De doorkijkjes zijn gemaakt met de Window Frames.
Er is gestempeld met de stempels van Oh, Hello, ook achter het doorkijkje en het hartje is van Hearts A Flutter.
De stempels heb ik ingekleurd met de pennen, u welbekend.

De onderste serie zijn de Cardstock kleuren Tempting Turqoise, Bravo Burgundy en Daffodil Delight. Oplegkaartje is Very Vanilla.
Het doorkijkje is van de Hearts Collection en het papier erachter is van de Designer Series Paper Summer smooches.
De vlindertjes komen uit de Embosslits Beautiful Wings. Schattig zijn ze hè?

Dat was het weer. Kijk weer uit naar nieuwe berichten, want die komen er binnenkort weer aan.

Groetjes allemaal!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten