donderdag 4 april 2013




Nog een bericht van mij. Bovenstaande kaart heb ik gemaakt met een techniek waar ik helemaal weg van ben. Met een brayer breng je inkt aan op een embossingfolder, door de Big Shot en zie hier het resultaat. Geweldig mooi nietwaar? Ik heb hier River Rock inkt gebruikt en Crumb cake cardstock.
De bloemen zijn van de Secret Garden bundle en van de Ovals Collection heb ik met Very Vanilla een plekje voor een wens gemaakt. De wens komt uit de set You Are Loved.
Deze kaart wilde ik ook aan de binnenkant versieren.
Dus heb ik met de set Apothecery Art gestempeld en met de Labels Collection uitgestanst.
Nog even in wit (Craft Whisper White) een mooie bloem erbij (Set Bordering on Romance) en hij is klaar. Zo kun je ook in een mooi kader je eigen persoonlijke wens schrijven.
Deze kaart vind ik persoonlijk een pronkstuk geworden. En jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten